سلام خانما سینه هام خیلی ترک خورده چکار کنم؟

۴ پاسخ

مال منم افتضاح شد یهو از سایز ۷۰ شد ۹۰😐😐شد دیگ کاری نمیشه کرد فدای سرش

من بعد از زایمان ترک خوردم🤕😂
تا قبلش خبری نبود

دیگه ترک خورده نمیشه ک کاریش کرد ولی بازم چربش کن بیشتر نشه

کاریش نمیشه کرد تابعد زایمان
فعلا فقط چرب کن و نخارون و کلا دست نزن بهشون

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری