شاید ترش میکنی اسید معدهت میزنه بالا سردرد میشی
چون هرکسی متفاوته
چربی.یا قند
آزمایش بده
ممکنه هم چیزی نباشه و به خاطر میگرن باشه
کبدت چرب نی بنظرم یک دکتر برو
ازمایش خون دادی؟
من شنیدم غذای چرب که میخوری اگه بعدش سردرد بگیری احتمال اینکه چربی خوب یا چربی کبد داشته باشی هست
سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨👩👧👦👈H178266@
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.