خانما دوروزه بیرون روی دارم اشکال داره؟؟؟

۳ پاسخ

عزیزم حتما برو دکتر من 3روز بیرون روی داشتم 4عدد از آب دور بچم اومدهبود پایین حالا شکرخدا من اب دور بچم زیاد بود به نفع من بود بیاد پایین ولی اگه برای شما نرمال حتما برو دکتر سرم بگیر خطرداره

آبجوش نبات بخور، سیب زمینی پخته شکمو جمع میکنه،سیب پخته هم همینطور

سعی کن رفعش کنی کته و ماست بخور موز هم خوبه
چون املاح و اب بدنت کم میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی