من یبار گرفتم واسه هانا اصلا راضی نبودم خیلی زود اویزون میشه بو میگیره چسبش محکم نیست
من راضی ام خیلی خوبه هم چسبش،هم جذبش
یبار استفاده کردم افتحضاح هیچی مقل شورتیا جلد بنفشا نیست
به درد نمیخوره خواهرم برای داشت برای پسرم بعد دو دفعه ادرار نم پس داد
من یه بار خریدم همش نم داد از بیرون که دست میزدم خیس بود
من برا پسرم میبندم
من استفاده میکنم شرتیش رو
یبار استفاده کردم بد نیست ولی هرچی میگیری یه سایز بزرگ تر بگیر قوارش کوچیکه ولی خودک دیگه هیچوقت استفادش نمیکنم چون جذبش ضعیفه
حساسیت نداشت
من استفاده کردم خوبه
من فبلا استفاده کردم خوب بود ، فقط برا دخترم کش شماره۴ تنگ بود ، یساز بزرگترم بزرگ میشد ، الان هانیز میخرم خییییییلی راضیم ، چسبش خوبه ، کش دور رانش خوبه ، و خیلی نازکه ، با یبار جیش ، باد نمیکنه ،مثل مولفیکس اویزون و بد بو نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.