تو سزارین چند روز زودتر زایمان کردین

۲۴ پاسخ

۳۷ هفته و ۴ روز

من هفته 40 بودم سزارین شدم دکترم میگفت حالا که درد نداری بزار بمونه منم تا هفته 40 موندم

۳۷ هفته

من 38 هفته و 6 روز دکتر نامه داد رفتم بیمارستان.

37 هفته دردم گرفت سزارین اورژانسی شدم

۳۷ هفته

قرار بود ۳۹ هفته و یک‌روز زایمان کنم . اما ۳۸ هفته و دو روز دردم گرفت رفتم بیمارستان

من پسرم تا ۴۱ هفته دنیا نیومد سزارین شدم
خواهرمم همینطور بود
ولی اگه خودخواسته باشه باید بمونی تا ۳۸ پر شه

من ۳۸ هفته و ۲ روز زایمان کردم البته سزارین اختیاری رفتم

۳۸و ۱

من پارسال واسه پسرم۳۷هفته پنج روز سر شدم ولی اینبار دکتر گفت ۳۸هفته ختم مسدن

38 هفته و دو روز ولی دیگه روز آخر مدام سوزش داشتم

۳۷هفته ودوروز

من دکترم می‌گفت بین ۳۷ تا ۳۹ هفته ولی ۳۶ هفته یک روز اورژانسی شدم

قراربود ۳۸ هفته باشه ولی
من ۳۷ هفته و ۴ روز کیسه آبم سوراخ شده بود زایمان کردم

۳۷ چهار روز

من دقیقا ۳۷ هفته بودم

۳۸هفته ۶ روز زایمان کردم

برای منو یک هفته زودتر نوبت داد همون صبحی که وقت داده بود شبش دردم گرفت ۳۹ هفته و ۳ روز بودم فک کنم

من باید۴دی زایمان میکردم زودتر اومد۳۰اذر شبش زایمان کردم

37هفته و شش روز

37 هفته و 5 روز

من تاریخ زایمانم ۲۳ مهر بود
درد زایمان گرفتم
بچه عرضی بود
۳۵ هفته سزارین اورژانسی شدم

همون روزی که دکتر گفته بود زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان ♥️رادوین♥️ مامان ♥️رادوین♥️ ۲ سالگی