ارع گلم به خوشی استفاده کنه ازش خوشگله🥰🥰
بالشت فرم دهیه عزیزم
من تقریبا تا ۶ ۷ ماهگی فکر کنم یا بیشتر اینو موقع خواب همیشه زیر سرش میزاشتم
الان سرش قشنگ فرم گرد داره نه خربزه ای شده به اصطلاح و نه پشت سرش صاف شده قشنگ گرده
من بوده از دوستام زیر سر بچشون بالشت معمولی گذاشتن یا صاف شده پشت سرشون یا خربزه ای به نظرم ک خیلی عالی بود تجربمو گفتم
بجا این محافظ سر بگیر خیلی بیشتر بکار میاد عزیزم
اما تا نوزاده سعی کن با چرخوندن سرش فرم سرشو درست کنی، پسر من دیگه حدودا ۵ ماهش بود من براش بالش فرم دهی گرفتم چون دیدم خیلی صاف شده پشت سرش، اون یکی پسرم پشت سرش کشیده شده بود، از بس سرشو به پهلو میذاشت، دیگه پتوشو رول میکردم دو طرف سرش میذاشتم که نتونه بچرخونه سرشو، دوست نداشت اصلا ولی من روزا انجام میدادم شده حتی ۲ ساعت. اونم خوب شد سرش
اینارو نمیدونم اما من یکی از پسرام پشت سرش صاف شده بود، براش بالش فرم دهی die ruhe گرفتم، فوم مموریه، خیلی تاثیر داشت براش. الان قشنگ شده فرم سرش.
اینو نمیدونم ولی طبیش خوبه
الکیه من خریدم اصلا استفاده نکردم خیلی تاثیری نداره سعی کن بچتو به ۳طرف بخوابونی شکل سر بچه خودش گرد میشه
درخواست دوستی میدی عزیزم
مبارکش باش
بالش فرم دهی هست من استفاده کردم خوب بود
نه اگرم میخری باید طبی باشه
من دخترم اصلا دوست نداشت اراین بالشت ولی برای فرم دهی سر خوبه
من ک نخریدم براش
تو پیجم چیزای خوشکلی دارم بدردتون میخوره خانم ها یه سر بزنید تایپینگ هام 😍
09011071761 روبیکا گروه هم دارم
خوبه بالش فرم دهیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.