نه دیگه یواش یواش بچه وارد کانال زایمان میشه
نه دیگه عزیزم کمکم باید بیاد پایین . خودشو بکشه سمت کانال زایمان.. منم تا حالا حس میکردم شکمم تو دهنم از بس بالا حس میکردم اصلا معده ندارم
فقط یکم کار کردن و شرایط سخت شده برام...چون ن زیاد میتونم بشینم نه زیاد راه برم .
ن براچی خطرناک ؟😐😐😐شکم من خیلی وقته پایینه .حتی قبل شما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.