احساس میکنم شکمم اومده پایان خطرناکه

۴ پاسخ

نه دیگه یواش یواش بچه وارد کانال زایمان میشه

نه دیگه عزیزم کمکم باید بیاد پایین . خودشو بکشه سمت کانال زایمان.. منم تا حالا حس میکردم شکمم تو دهنم از بس بالا حس میکردم اصلا معده ندارم

فقط یکم کار کردن و شرایط سخت شده برام...چون ن زیاد میتونم بشینم نه زیاد راه برم .

ن براچی خطرناک ؟😐😐😐شکم من خیلی وقته پایینه .حتی قبل شما

سوال های مرتبط

مامان نویان جون♥️ مامان نویان جون♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد