پرتقال چون اسیدیه زوده دادنش
میگن برا بچه رفلاکسی خوب نیی ولی از ۹یا ده ماه به بعد خوبه
من پرتقال قاچ میکنم میدمش الهی شکر خیلی هم دوست داره
من دادم
هم ابش رو هم خود پرتقالو خداروشکر اصلا اذیت نشد تازه خوشش هم میاد
اسیدیه اذیت میشه من تاحالا ندادم
منهم آب پرتقال میدم هم خود پرتقال خوشش میاد
نه هم زوده هم آبمیوه زیاد مناسب نیس برای بچه های سن ماها
گلم زوده معده اسیدی میشه
ن اصلا فقط ی بار خیلی کم ب اندازه ی قاشق بهش آب هویچ دادک
ت یکسال مرکبات ممنوع هس ندین
نه زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.