۵ پاسخ

من از 24هفته بریچ بود 34هفته رفتم سفالیک شد

من بچه اول از بیستو هفت هفته دیگه نچرخید
ول دوستم 34 هفته چرخید
بچرخه متوجه میشین از حرکات

منم ازاول بارداری بریچ بود دیشبم رفتم سنو رشد هنوز بریچ بود من دوتا بچهام طبیعی زایمان کردم خداکنه اینم بچرخه طبیعی زایمان کنم

دیگ فک نکنم بچرخه
منم از اول بارداری تا همین الان بریچ بودم و هستم نمی‌دونم باز بچرخه‌یا نه

تا۳۶ هفته وقت هست میچرخه

سوال های مرتبط