۱۰ پاسخ

من از هرکسی که پرسیدم گفتن فرمش تغییر می‌کنه ، بخیه میخوره و برای بیشتر افراد گوشت اضافی میاره چون مدام روش میشینی ، گشاد هم که قطعا میشه

قطعا گشاد و پربخیه که جاش مونده میشه

برای من که تغییر خاصی ایجاد نشد
جای بخیه هم اصلا جوری نبود که دیده بشه چه برسه ردش بمونه

نمیدونم برامن که از سر دومی گشادشد

من تجربه طبیعی دارم رفته رفته بر میگرده ب حالت اول جای بخیه م نمیمونه اصلا

فرمش که خیلی بهتر میشه و واس من مثل قبله 🤞🤭

عزیزم برای من کاملا برگشت و ی هفته طول کشید تا بخیه ها خوب شه بنظرم بازم بستگی ب بدنت یا پوستت داره

برای من ک همسرم میگه تنگ شده نمیدونم خودم

من خودم ک نکردم ولی از چند نفر پرسیدم گفتن برای ما گشاد شده حتا دختر عمم گفت برای من خیلی خیلی زیاد هم گشاد شده

برا همینا دلم‌میخواد سز شم ☹️

سوال های مرتبط