سلام مامانای خوشگل میگم کیا ترشح گاهی دارن اونم ترشح سفید

۵ پاسخ

منم دارم خیلی بدم میاد دایم باید لباس زیرم عوض کنم

منم دارم طبيعيه ديگه ترشح تا اخر بارداري هست ميكن هفته ها بالاتر ميره بيشترم ميشه

ماست یونانی بخور کمتر میشه

من اینجوریم دکترم گفته بود با آب و سرکه رقیق خودمو بشورم وقتایی ک میشورم خیلی کمتره

حاضر✋😂طبیعیه اگه عفونت ادراری نباشه اگه مثل لوسیون طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی