۹ پاسخ

بچه اولته؟

رابط سینه

منم نوک نداشت زیاد ولی ماساژ میدادم می‌کشیدم نوک سینمو بعد یک ماه در اومد

درکت می‌کنم خیلی بده واسه من تا یک هفته نوک نداشت

بعد که هی مک زد اومد بیرون
رابط هم به دردم نخورد اصلا

فقط با دستت بکشش بیرون

نگرفت دیگه
سینم خشک شد

رابط بخر
چند بار با رابط بدی اوکی میشه

زخم شده هر بار مک میزنه انگار داره جونمو مک میزنه 😂😂💔خیلیییی بده

رابط،سینه بگیر ازداروخونه یازشیردوش برقی استفاده کن یا از سرنگ ۲۰

قسمت نوک سینتو بکش نگه دار بزار ت دهنش

سوال های مرتبط