عیبی نداره دیگه دست نگه دار🥴تا ذخایر ما رو هم تموم نکردی
خوبه استرس اگه کم بشه
بس کن ایرانی😂😂😂
منم همینجوریم الان خودمو با خونه تکونی سرگرم کردم اینجوری هی کیک نمیخوریم چاق بشیم
دقیقاااا مثه منننن
من لیست هفتگی نوشته بودم بخدا واسه پخت کیک
شنبه کیک کشمشی
یکشنبه هویج گردو
دوشنبه موکا و الی اخر😂😂
وااای منم دارم تمیرین شیرینی پزی میکنم،از بس استرس دارم ،با این کارا میخوام ذهنمو مشغول کنم مدام
من یه بطری دارم تموم شد بیا اونم ببر کیک بپز😐
تو این گرونی همه دارن میذارن کنار رفتی کیکپزی یاد گرفتی😂
عب نداره مهم حال خودته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.