این جنگ سر اورانیوم هست ترامپ گفت تا زمانی که اورانیوم نگیریم جنگ تموم نمیکنیم مگر اورانیوم تحویل ما بدن وگرنه ایران بمب هسته ای میسازه و ما رو می زنه
ادامه داره ، اون زردک قمار باز که دروغگوعه داره وقت میخره نیروهاشو بریزه نزدیک خارک و بوموسی و تنگه رو تصرف کنه اینام عمرا کوتاه بیان
همش وقت خریدنه بابا قرار بود مذاکره کنن میکردن دو سری قبل ک جنگ شد
بازی روانی هست دیگه که قیمت نفت رو یه مقدار پایین نگه داره اگر چیزی نگه و جنگ ادامه دار بشه که نفت ۲۰۰ دلار رو رد میکنه و اون هیچ کاری هم نمی تونه بکنه .
دوستت درست میگه
ولی هی داره نیرو میفرسته الان باز میخواد اعزام کنه بیان خاورمیانه چه وحشتناک
امیدوارم زووود تموم شه خیللی زود
خدا کنه زود تموم شع
نمیدونم به خدا فقط خسته شدیم دیگه نمیکشم کاش تموم شه
فک کنم چند هفته ای هم درگیر باشیم😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.