عززیزم، خدا حفظش کنه🥰❤️🩷
آقا پارسای گل مو طلایی😍خدا حفظت کنه گلم داماد بشی😍
ای جونم پس پارساها همه خوشگلن 😍😍😍
من به دخترم میگو دادم وای کم درحد ۴تا دکترش گفت کم بدی و حساسیت نداشته باشه بتونه بخوره بده
فک کردم پنج چهارماهش چقد ریز خدایا🥺😍
عیجونم🥰ماشالله چقدر خوشگله
خدا حفظش کنه
ماهی اره ولی میگو فعلا ن
بعد یک سال بهتره
بالای یکسال میشه
جیوه داره
فک نکنم ولی مطمئن نیستم چون جیوه داره
میتونی با تست حساسیت بدی قبلا میگفتن ماهی و میگو اینا بعد یکسال ولی الان مبگن کم میتونی با تست بهشون بدی
فعكككككك نكنم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.