۳ پاسخ

بذار خوب بشه بعد ببر واکسن چهار ماهگی سنگین همینجوری بچه اذیت میشه

وایی دقیق مثل منی 😑من ۱۷ ام دارن فعلا یکم خسخس میکنن و گرفتگی بینی دارن نمیدونم تا اونوقت خوب میشن یانه

چقدر گذشته از سرماخوردگیش

سوال های مرتبط