روزی پنج تا بیسکوییت مادر به پسرم میدم مشکلی نیست؟

۲۴ پاسخ

چرا مشکلی هست قطعا
چون پر از شکر و مواد نگهدارنده ست و هیچ ارزش غذایی نداره
یدونه ش هم زیاده چه برسه به پنج تا 🫠

من تا حالا اصلاااا ندادم اينا قند مصنوعي ان نديد بخدااا بزرك ميشن احتمال ديابت و ميبريد بالا

همون سرلاک و شبرخشکم پر از قند مصنوعی کارخانه و اسانس و نگهدارندس
همون بیسکویتای خارجی هم پرقنده پر نگهدارنده
روزی ۳ تا بده بهش هیچ مشکلیم نیس.

نه زیاد نیس

روزی دوتا بده

سلامتی همه استادا ... همه نگراناااا ... همه قدیسا...

انگار خودشون با گوشت بوقلمون و بریون بره هرروز بزرگ شدن
بابا خودتونم با آبجوش نبات و سیبزمینی آب پز و بیسکوییت مادر بزرگ شدین دیگه الان شدین پزشک متخصص ...
عزیزم من تا ۹ ماهگی اصلا نمیدادم
۹ ماه و دوروزه بود اولین بیسکوییت مادرشو خورد چندروز بعدشم سه تا باشیر قاطی کردم خورد دوس داشت
هرچندوقت ک حوصله میانوعده ندارم گزینه خوبیه
اگه دندون داره بچای ۵ تا میکس دوسه تا رو تیکه کن بده دستش سرگرم شه بخوره
بلاخره این بچه ها به هله هوله میفتن نمیشه جلوشونو گرفت که

عزیزم‌تاجاییکه میتونی نده
خیلی ارزش غذایی نداره

فاز اونی ک رو همه تاپیکا دیس لایک زده چیه عایا

زیاد میدی
هروزشم خوب نیس
مثلا یروز بیسکوییت بده یروز موز
یروز ماست میوه ای و..

هر روز نده من هفته ای یکبار میدم

اینجا همه خیییییلی حساسن ...ازدکترا جلو زدن🤣
اینم درنظر بگیر😂

واس میان وعده میوه بده
خرما بده
نون خالی حتیا بیسکوییت یکی دوتا
ارزش غذایی نداره

من تاحالا ی بارم بيسکوئيت و سرلاک بهش ندادم،همش قنده و هیچ مواد غذایی مفیدی بحساب نمیاد فقط الکی شکم بچه رو سیر میکنه

من روزی یدونه میدم دستش کم کم میخوره سرگرم میشه

دکتر بمن گفت ازین بیسکوییتای جومانه بعضی وقتا میتونه بهش بدم

اصلا نده حتی به عنوان میان وعده
سرلاک بدی خیلی بهتره

حداقل میدی با خرما و کنجد و گردو قاطی کن با اب بهش بده

من هر روز یک چهارم یک دونه بیسکوییت و میدم اونم مثل مورچه میخوره نصفشو میندازه دور بیسکویت مادر میگن خوب نیس

به نظرم زیاده

زیاده ک
شیرینه
هوناپ شیرینیش کمتره

چه خبره

منم روزی ۴ تا میدم با بادام

۵ تا دونه؟

زیاده که

سوال های مرتبط