۶ پاسخ

این سن دیگه عب نداره نوش‌جونش

نه اشکال نداره از۵ماهگی میشع داد

نه اشکال نداره به نظر من که خوب هم هست بچه جویدن یاد میگیره چون نرم هم میشه به راحتی خطرش کمتره

منم میدم

ن منم میدم خیلیم دوست داره

نه منم میدم گاهی اوقات عصرونه میخوره

سوال های مرتبط

مامان 😍Arvinm مامان 😍Arvinm ۱ سالگی
مامان مامان کارن مامان مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۱ سالگی