ساک نی نی ها رو از چند هفته میبندن؟

۷ پاسخ

۳۴هفته

من هنوز نبستم، ۳۶ هفته می بندم دیگه

من اینروزا استرس داشتم،بستم خیالم راحت بشه

انشالله ۳۵میبندم

من خیلی وقته بستم ولی حس میکنم بازم کم کاستی دارم🤦🏻‍♀️🤣

من ک هنوز نبستم

من ۳۴ بستم

سوال های مرتبط

مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی