دست و پا میزنه ؟
و خودشو جمع میکنه ؟
دختر من از چهار ماهگی توخواب میخوره وهمچنانم درست نشده با اینکهسه ماهه دارم کیدیزول میدم
من که بیشتر از دو ماهه که دارم تو خواب میدم ، فقط وقتی دیکه خبلی خیلی کرسنه باشه تو بیداری میخوره ،بیشتر وقتا تو خواب
والله بچهمنماینجوری هست ۲ماهه دکترم بردمگفتنهیچیش نیست رفلاکس اینا نداره ولی درست نمیشه حالا تو خوابمنمیخوره
وااای دختر منم شده نزدیک ۱۵ روزه😭😭😭دارم روانی میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.