بنظرم ب خودتون استرس ندین.بدن هرکی یطوره...بعضیا با آمپول فشار هم زایمان خوبی داشتن
من که بارداری اولم موقع زایمان با فاصله یدو ساعت دو تا زدن برام
خیلی خوب بود روند زایمانم سریع شد
منم با امپول فشار زایمان کردم درسته درداش ممکنه یه کم بیشتر باشه ولی کمک میکنه زودتر زایمان کنی من تو ۳ ساعت فول شدم .
من ۴۰ هفته الکی رفتم گفتم خون ریز دارم حرکت کم میکن سوزن فشار زدنم درد داشتم اما همکار کردم یساعت دنیا اومد
من فردا بستری میشم با آمپول فشار زایمان کنم زایمان اولمم با آمپول فسار بود خیلی وحشتناک بود اینقدر ترسیدم الان ک😔😥
دقیقا
آره واقعا دردش وحشتناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.