۵ پاسخ

دکتر بیمارستان گفت به ازای هر دفعه اسهال ۸۰ سیسی

به من دکتر گفته بود بعد اسهال نصف استکان

من دادم دکتر گفته بود ۳۰ سی سی پنج ماهگی

اره من میدادم دوتا از اینا دادم تا وقتی اسهالش خوب بشه

من ۴ماهش بود دادم

سوال های مرتبط

مامان Hana🤎👶🏻 مامان Hana🤎👶🏻 ۱ سالگی