برا من ۱۴شده بود، یه ماه ونیم خوردم شده سونیم
دو سه ماه باید تحت نظر باشی و باردار نشی بعد ک نرمال شد از دکترت بپرس
من ۱۳بود دکترم گفت سه روز درهفته کامل بخورم بعد یه ماه شد۷دوهفته بعدش۵و ماه بعدشم خوب شدم
آره نرمال میشه البته اگه تونستی خارجیشو بگیر
بستگیداره بهبدنت من خودم تیروئید کمکار دارم عددش ۱۱ بود دوماه قرص خوردم عددش اومد پایینولیمادرم بعد از ۶ماه عددش پایین اومد بستگیداره بدنت چواکنشینشونبده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.