اشگال نداره ۲۰ روزم بگذره هیچ موردی نداره عزیزم
من بعد ۱۸ روز زدم مشکلی نداره دیرزدنش
منم پسر شش ماهگی مریض شد دو هفته بعد واکسنش و زدم
اشکالی نداره من واکسن ۶ماهگی رو ۷ماهگی میزنم
دقیقا دختر منم مریض شد یک دوروژ خوب بود باز برگشت مریضیش واکسن همینجوری عقب افتاد
من ۲۳م باید میزدم دخترم بستری بود الان خوبه ولی از ترس اینکه باز مریض میشه اصلن دلم نمیخاد ببرمش واسه واکسن🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.