عزیزم من رفتم دیروز زدم بیا گوهر دشت بزن اینجا فقط میزنن فقط زود بیا که نوبت بگیری خیلی شلوغ چون اکثر جاها بستس
من واکسن ۴ ماهگی شو نزدم فردا میخوام ببرمش یعنی بسته اس بهداشت ؟؟؟
هیچی اشکال نداره
منم دقیقا همینجا عکس دارم
منم چهار ماهگیش ۱۴روز عقب افتاد امروز بردمش زدن براش
شعبه کشیک دارن همه شهرها. بپرس کجاس
تا ده روز هم اوکیه
فردا هم نیستن کجان مگه
تا ده روز اشکالی نداره،ولی پیگیر باش زنگ بزن آخه به عید به خوره دیگه اصلا کسی نمیاد تو بهداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.