منم امروز میخاستم برم
وقت نشد
من از دکترش پرسیدم گفت فقط یه هفته دیرتر میشه واکسن رو زد منم باید ۱۴ام میزدم میخواستم اخر ماه بزنم
من باید ۹ خرداد میزدم هنوز نزدم چون سرماخورده نینی. ببرش بزن اگه حالش خوبه هرچی زودتر ببری راحت تری دیگه زودتر تموم میشه قالش کنده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.