طبقه بالایی ما ک دوتا گوسفندن واقعا
تا ۳ صبح نمیدونم چکار میکنن انقد در میکوبن و سر و صدا دارن ، بچه هم ندارن
بقران دیشب مردم از استرس انقد در میکوبیدن حیوونا
بخدا هربار جنگ شده مانفهمیدیم فکرکردیم بازم همسایه بالاییمونه انقد بدوبدو دارن ،هرکیم میاد خونمون زهرترک شدن چون فکرکردن جنگ شده
خصوصا تررررررقه نندارین ☹️
وای دقیقا من دیروز تو اتاق خواب بودم صدا از بالا میومد زهره ام میترکید اصلا خوابم نبرد
وای حرف دل منو زدی... ی همسایه داریم کنارمون واقعا یابو پرورش داده، یعنی قشنگ یابو. همینجوری چهارنعل از ته خونشون میدوه میاد دم پنجره، دوباره برمیگرده صدا تاپ و توپش دل آدمو میلرزونه. یا میاد تو حیاط سرو صدا راه میندازه، هی هم میره تو کوچه، هردفعه آنچنان در خونشونو میکوبه بهم قشنگ که شیشه هامون میلرزن. شب میرم در خونشون.
اینا به کنار تو خیابون ترقع میزنن بی پدر ها
دور بر خونه ما همش ساخت سازه بچه های همسایه هم که میان تو کوچه چنان به توپ میزنن انگار یه جا داره میترکه یا یهو با اون صدایه دو رگشون هووو میشکن بند دل آدم پاره میشه جدیدا با کوچیک ترین صدا میترسم
واقعا طبقه بالایی ها انقدر شلوغن و درو محکم میبندن که انگار دارن یورتمه میرن و حتی وقتی صدای بمب اومد من فکر کردم اونا بودن😁
والا تو این روستایی ک من هستم یعنی بچه ک تربیت نکردن ی مشت گاو تربیت کردن همش در حال ترقه انداختننن من از ترس رفتم رو تراس چن تا مرد دور هم بودن دیدن مخندیدن میگفتن دشمن داره میزنه😐منم گفتم کاش بزنه وسط خونه هاتون ک اینجور خون ب جگر بقیه نکنین
واااا بچه های محل ما ترقه میزنن!!!!اخه چقد بیشعورن مادر و پدر این بچه ها
ما دوتا اسب طبقه بالامون زندگی میکنن هر سری میدوئن من فک میکنم زدن خونمونو
دقیقااااااا خونه کنار مارو کردن انبار سوسیس کالباس از صبح نعرکه میکشن و باهم حرف میزنن این سوسیسارو پرت میکنن صدای تاپ و توپ دخترم میگه مامان باز زدن میگم نه مامان اینان 😔😔
من چی بگم که همه دورمون خونه میسازن از صبح تا عصر انواع صدا هاو لرزظ ها تحمل میکنیم بچه ها دیگه به صدا عادت کردن خیلی واسشون عادی اما کسی میاد هونمون میترسه میکم خیالون راحت باشه همسایه بغلی بنایی میکنه . پریروز با دستگاه دیوارهاش جا لوله میکند نشسته بودم زمین میلرزید😂
یه موتوری نزدیک خونه ما بیشرف هی میادگاز میده،بند دلم پاره میشه فکر میکنم نزدیکمون شدن
این بیشرف هایی که ترقه و بمب دستی میزنن واقعا بی شرفی رو به حد اعلا رسوندن
وای اره
من دیروز همسایه بالایی نمیدونم چیکار میکرد هی صدا منم هر بار با صداش از جام میپریدم میخواستم برم بهش بگم ولی شوهرم نذاشت
واییی ارهههه
واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.