اسم پسر چی بزارم؟ 🙂

۱۰ پاسخ

علی رضا

البرز❤️😘😘😘

من گزاشتم آیراد به معنی جوانمرد خوشرو

من راوین گذاشتم🥰

دیار
آرکان
رادوین
رادمهر
ویهان
هاکان
هیراد
اینا فعلا جز انتخابی هام هست
اسم خیلی سخته انتخابش

ارسین
برسا
پاشا
تیام
دیار
زانیار
مهزیار
کوهیار
زانکو
سامین
شارمین
نیک
نویان
آروین
رادوین
رایبد
کوروش
کیاشا
کارن
ارنیک
جانیار
علییار
علیهان‌
هاکان
ایلشن

پسرای من گرشا و کیاشا


آوش
هاوش
نویان
فراز
رسا
آرشا
آریشاه
ت لیستم بود

بین اینا کدوم بهتره
رهام. سبحان. البرز. فراز. تیام

من اگه نی نیم دختر بود انتخابم پندار بود

دیار
نیهاد
مهراد
نیکان
شاهان

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری