۳ پاسخ

من اول سیب زمینی آب پز دادم هویج آب پز میکردم میدادم سوپ بدون ادویه و روغن میدادم دیگه الان همه چی میدم بهش سر لاک هم سه چهار روزه میخوره

تو‌ فرنی موز یا گلابی بزنید، هویج، کدو سبز، کدو حلوایی اینام خوبه، سیب بخارپز یا گلابی هم خوبه، اینا چون یکم شیرینترن معمولا بهتر میخورن

سیب‌زمینی آب‌پز کن یبار با گوشت یا یبار با مرغ بده فرنی ام همینطور هعی اینجوری چیزای مختلفو قاطی کن بده

سوال های مرتبط