من دوسه روزه دارم میدم خوبه
من میدم اما وزن آنچنانی نگرفته 🙁ولی شیرخشک خوبیه هضمش راحت تره و نفخ هم نمیکنه
من گیگوز میدم شکمش تند تند کار میکنه خوبه راضی ام.
من میدم خیلی خوبه،نان به بچه ام نمی ساخت اسهال میشد مدام،دوستم پزشک دارو سازه،گفت گیگوز بده،تا الان خداروشکر عالی بوده هم وزن گیری و هم سازگاری با روده هاش
من گیگوز میدم دکترم گفت شیر خیلی خوبیه اما آپتامیل یبوست داد
خواهرشوهرم میده به بچش راضیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.