خارجي ميدادم فايده نداشت يخوره سنگينه و اينكه مزه خيلي شيريني ميده كه پسرم دوست نداشت بزور ميدادمش اونموقع ٨٠٠گرمي ٢مليون ميگرفتم الان نميدونم فقط ميدونم نميصرفه اينقد هزينه ولي شير نان خارجي ميدم كلا بهش راضي ام
منم تازه شروع کردم،سه شبه
مث شیر خشک باید درست کنی من دو قوطی ایرانیشو دادم پسرم تغییری نکرد بعد خیلی ام زود تموم میشه نمیصرفه در کل راضی نبودم خیلی
من دوماهه دارم میدم ایرانیشو توی دوماه نیم کیلو اضاف کرد یعنی رشد طبیعی نمیدونم والا ولی من میدم چون بچم غذا نمیخوره این کالریش خوبه
من چندماهه میدم واس قد عالیه واس وزن هم خوبه بیشتر قد
دختر من توی ایامی که دندون نداره خداشکر اشتهاش خوبه کلی هم چیزای مقوی بهش میدم ولی وزنش زیاد تغییر نمیکنه
تو فکرم براش پدیاشور بخرم ولی خیلی از مامانا اینجا گفتن تاثیر خاصی ازش ندیدن
من دارم میدم یک هفته اس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.