بعد میشه مصرف کرد قرص فاموتیدین ۲٠رو تو بارداری؟
مضر نیست؟

۳ پاسخ

نه ضرر نداره من بعضی وقت ها دو دوتا می خورم

نه ضرر نداره

فک نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهانم❤️ مامان ❤️آیهانم❤️ هفته ششم بارداری
مامان کوثر و معصومه مامان کوثر و معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هومان و ویهان مامان هومان و ویهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد