۶ پاسخ

خام با نمک میخورم

حتما که نباید سرماخورده باشی که بخوری،مفیده،بپز نمک بزن بخور

اش گوشت و شلغم

شلغمو ابپز کن بخور خیلی خوشمزس

بانون خورد😂

وای من بارداری خالی خالی میخوردم

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان میران🫀 مامان میران🫀 ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۵ ماهگی
مامان Sobhan👶🐥🐾 مامان Sobhan👶🐥🐾 ۱۶ ماهگی