دیگه باید کمو بیش حس کنی
اگه جفتت جلو باشه دیر حس میکنی
اگه قدامی هستی دیر حرکات احساس میکنی اما اگه خلفی هستی زود حس میکنی .میگن تا 28هفته حس نکنی اشکال نداره .من جفتم خلفیه
من دو هفتس میفهمم..خلفی جفتم
من از ۱۶ هفتگی حس میکردم
جفتت چیه؟
من جفتم خلفیه الان از رو شکمم معلومه حرکاتش 😁
منم دو هفتس حسش میکنم چیزی نیست بستگی به جفتت داره
من از هفته ۲۱حس کردم
الانم ممکنه حس کنی ولی چون خیلی ارومه متوجه نشی
جفتت قدامی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.