روغن نباتی هم آب رو آتیشه
روغن نباتی بزن
دختر منم همینه
با صابون بشور بعد روغن جامد بزن زود خوب میکنه دختر منم قبلا اینطوری شده بود همه چی امتحان کردم فقط این خوب کرد
سلام
روغن نباتی عالیه
مدام با روغن جامد چرب کن ،پسر من خیلی بدتر از این شده بود یکسره روغن زدم تا خوب شد ،هر بار میشوری بیار سریع خشک کن چرب کن
یکبار فقد یکبار پودر بچه بزن دیگه اصلا ردشم نمیبینی دعام میکنی
سودوکرم،آب رو آتیشه
روغن نباتی بزن فقط چند روز پشت سرهم بزن خیلی زیاد خوب میشه. دختر من بخاطر دندون افتضاح سوخته بود روغن نباتی خوب ش کرد. بچه رو بشور خشک کن بعد براش بزن
سودوکرمم قویه
عزیزم درمونش فقط پماد موپرسین هستش..تو یه ردز خوب میشه
دختر من اوضاعش خیلی بدتر بود چن روز سودوکرم زدم خوب شد تو طول روز چن بار پوشک نمیکردم
سودوکرم یا روغن نباتی
اگه همه رو امتحان کردی پس حساسیته که خوب نمیشه
فقط ان ان بزن چند روز بزن خوب میشه
دخترمنم اینطوری بود روغن زیتون زدم دوبار خوب شد
دوستم بچش خیلی وحشتناک بود.
گفهمه راهو رفنه بود فقط پماد انان جواب دادع عالیهخخ
یعنی دختر من از شدتت سوختگی خون میومد ازش این عالیه
ببین دختر من خیلی میسوزه واقعا افتضاح به خصوص وقتی که اسهالع این کرم رو زدم خیلی خوب درست کرد
کالاندولا بزن روشم سرنج بزن صد در صد تضمینی
پسر منم اینجور شده بود ، پماد ریکاو یا کرم اردن روغن ماهی بگیر بعد با ضخامت زیاد واسش بزن
موقع پوشک عوض کردن بشورش ، خشک کن بعد روغن نباتی بزن
پماد ان ان حتما بزن عالیه
اینو بزن
این کرم فیروز رو بخر عالیهههههه قیمتش هم زیاد نیست اصلا ولی من از نوزادی پسرم میزنم استفاده میکنم مشحره
ببین وقتی پی پی میکنه سریع بشورش اخرشبا ک پوشکشو عوض میکنی با صابون بچه فیروز پاشو کفی کن ک میکروب نداشته باشه تمیز باشه بعدش هر پمادی میخای استفاده کن یکم کالاندولا بزنی کافیه
من پماد ۳درصد اوره ثمین هم استفاده میکنم برا سوختگی زیاد خوبه
این پماد و شیر هم بده ماله حساسیت هست
پسر من ی بار اسهال شده بود ۳ برابر این سوخته بود پماد ریکاو و کالاندولا قلطی کردم دو روز زدم خوب شد کامل
این دستناش هست
شما کلوتریمازول ادرصد بزن بعد پوشکش کن یک ساعت بعد بازش کن پودر بچه بزن دستمال مرطوب هم بلیو عوضش کنی حالا عکس پماد و دستنال برلت میفرستم اگه شیر خشک میخوره اونم عوص کن الان عکساشو میفرستم دخترم سه هفته اسن طور بود تا بردمش دکتر ایناراگفت
بچه حساسیت داره ببین تو این چند وقته چی دادی بهش
بعد هربار شستوشو با پارچه نخی خوب خشک کن ب صورت ضربه ای اصلا پارچه نکش رو پوستش
بعد پودر بچه بزن
روغن جامدم خوبه
من بچم اینجور میشع سودو کردم میزنم یکی درمیون یبار کرم یبار پودر بچه
زود ب زودم عوضش میکنم زود اکی میشه
ببین یدونه راه حل بگم بهت پارچه نخی داری اگه داری تیکه تیکه کن ینی نزدیکه بیست تا دونه بکن بذار داخل پوشک ینی پوشک با پوستش تماس پیدا نکنه بهش پماد کلوتریمازول و هیدروکرتیزون هم بزن بعد یک ساعت باز کن دوباره همونطور که گفتم بهت پارچه نخی بذار داخل پوشک بعد زینک بزن تکرار کن تا کامل خوب شه
فقط و فقط پماد کلوتریمازول و هیدروکورتیزون به یک اندازه قاطی کن بزن عالیه
ببین اردن عالیه اگه حجمشو زیاااد بزنی بمونی
با آب ولرم رو ب خنکی بشور
دستمال نکش، با سشوار باد ملایمش خشک کن.
یه لایه ضخیم بتامتازون بزن. روش زینک اکساید بزن. دو بار این کارو کنی خوب میشه. پسر من سوختگیش در حد کهیر بود
آلرژی غذاییه ببین چی بهش دادی که اینجوری شده مثلا من خرما لبنیات یا مغزیجات میدم اینجوری میشه دیگه قطع کردم کلا اوکی شد
روغن نباتی بزن بهش دو سه بار خوب خوب میشه
عزیزم پسر منم اینطوری بود به پوشکش حساسیت میکرد عوض کردم پوشکش رو درست شد
روغن نباتی خوبه
ببین چیز جدید ندادی حساسیت داشته باشه
عزیزم شاید به ادویه ای چیزی حساسیت داره
کره یا دارچین و..
دختر منم چن روزه همینجوری شده همش پودر بچه میزنم خیلی بهتراز پماده ساعتی یبار پوشکشو باز میکنم پودر میزنم خیلی خوب شده
پماد الفبا بزن
همه اینا ک استفاده کردی منم یبار واسه بچم استفاده میکردم بخصوص کالاندولا ک همیشه پایه ثابت بود ولی بهتر ک نمیشد بدترم میشد همش هم باز بود فقط ی شلوار پاش ،،تا بردمش دکتر پماد ریکاو نوشت عالییی بود استفاده کن یکی دو روزه خوب شده از اون موقع فقط همینو استفاده میکنم
سلام عزیزم فقط سودو کرم خوبش میکنه
عزیز دختر من بعد دوهفته تازه ۹۰ درصد خوب شده طول میکشه دختر من پرتقال خورده بود خیلی وحشتناک سوخته بود
اگه به آب میزنی میسوزه گریه میکنه دستمال مرطوب و بشور ضربه ای بزن رو پوستش نکش بعد تعویض حتما خشک خشکش کن با یه دستمال نرم
روزی سه بار پماد کلوتریمازول ۱ درصد اندازه ۱ نخود بیشتر نه جاهایی که دون دون و قرمزه بزن یک دقیقه اجازه بده جذب بشه بعدش یه لایه خیلی ضخیم زینک ۲۵ درصد بزن مثل ملات ( زینک و هربار بعد تعویض پوشک بزن محدودیت نداره)
اگه الان نمیسوزه موقع شستشو میتونی با آبم بشوری
مقعدشه حساسیت داره
پماد بزن پشت سرش پودر بپاش
قاطی کن هر ۶ساعت بزن شبم موقع خواب بزن سعی کن پوشکش نکنی
آخی نینی🥲 من وقتایی که پاشون اینجوری میشه گِل سرشور پودر شده میزنم خنکیه زود خوب میشن،مواقع عادی فقط کالاندولا
پماد زینک بزن خوب میشه
پماد الفا یا روغن نباتی بهترم که شد بعدازشستن خوب خشکش کن و پودر بچه
۵ روز صبح و شب پماد بتامتازون بژن
پماد نیستاتین هم اگه پیدا کردی یزن
دکتر پسرم این دستور رو داده گفت اینجوری که بشه با پمادهای دیگه خوب نمیشه
من بتامتازون زدم نیستاتین رو پیدا نکردم با همون بتامتازون خوب شد پسر من بدتر از این شده بود
گلم اینو بگیر بزن عالیه
روغن جامدم میگن خوبه
کالاندولابزن
بیشتر از دوبار در روز نباید آب بزنی بهش عزیزم پوست بچه نازکه سابیده میشه
پودر بچه
پماد الفا بزن خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.