خانومای سزارینی شماهم بخیه هاتون میسوزه.؟

۹ پاسخ

ارهههههه

اره بعضی وقتا خیلی میسوزه و درد میگیره

نه خیلی ولی یکم خوب اره

بخیه هام بمونه بالای نافم خیلی درد میکنه

تا ۳ روز ساعت کوک کن ۳ ساعت یبار شیاف دیکلوفناک بذار حتی اگر درد نداری
از روز ۴ ام خیلی بهتر میشه
خیلییی

8ساعتی شیاف دیکلوفناک بزار
مسکن داده بهت دکتر؟

من هنوزم گاهی اوقات
تف به سز

عزیزم روز اول خیلی درد داره کم کم بهترمیشی من از روز اول تا الان کلی تغییر کردم

اررررهههه

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد