من خودم متوجه بودم سر بچم پایینه ، سونو اخرو دادم دکتر گفت نسبت به سونو قبلی خیلی سرش اومده پایین ، دردای لگن دارم زیاددد موقع نشستن بلند شدن تقریبا جونم در میاد ، یه کوچولو امترشح دارم ، که دکتر خودم گفت علائمش همینه تقریبا
با سرکلاژم ممکنه این اتفاق بیفته آخه من همش حس سنگینی دارم و نمیتونم بشینم همش حس ادارار دارم
برای من اصلا نیومد😑با وکیوم کشیدنش بیرون 😄
برای من تالحظه اخر زایمان نیومده بود تولگنم😑 نیم ساعت قبل زایمان اومد
سوال منم هست پس کی دردهای زایمانی میاد
موقع نشستن راه رفتن من هیلی اذیتم سکسکه ک میکنه هم قشنگ پایین حس میکنم
هیچ علائمی برای من نداشت
فقط احساس سنگینی میکردم شکمم یخورده اومده بود پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.