از کجا بدونیم سر بچه اومده تو لگنمون یعنی علائمش چیه 🤔

۷ پاسخ

من خودم متوجه بودم سر بچم پایینه ، سونو اخرو دادم دکتر گفت نسبت به سونو قبلی خیلی سرش اومده پایین ، دردای لگن دارم زیاددد موقع نشستن بلند شدن تقریبا جونم در میاد ، یه کوچولو ام‌ترشح دارم ، که دکتر خودم گفت علائمش همینه تقریبا

با سرکلاژم ممکنه این اتفاق بیفته آخه من همش حس سنگینی دارم و نمیتونم بشینم همش حس ادارار دارم

برای من اصلا نیومد😑با وکیوم کشیدنش بیرون 😄

برای من تالحظه اخر زایمان نیومده بود تولگنم😑 نیم ساعت قبل زایمان اومد

سوال منم هست پس کی دردهای زایمانی میاد

موقع نشستن راه رفتن من هیلی اذیتم سکسکه ک میکنه هم قشنگ پایین حس میکنم

هیچ علائمی برای من نداشت
فقط احساس سنگینی میکردم شکمم یخورده اومده بود پایین

سوال های مرتبط

مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد