۴ پاسخ

یه چیز دیگه
وقتی گریه برای چیزی بهش نده
پسر منم جدیدا افتضاح شده از شدت لجبازی خوابش هم خیلی کم شده در حد ۲ ساعت در شبانه روز ولی وقتی یه چیزی که خطره یا نباید داشته باشه ازش میگیرم گریه میکنه دادمیزنه یه جوری ارومش میکنم اون وسیله هه رو بهش نمیدم چون واقعا بد عادت و غیر قابل کنترل میشن

این زبون بسته ها زبون ک ندارن مجبورن ب یه نحوی ب ما بگن چی میخوان. تنها چیزی ک بلدن همین جیغ زدنه

وقتی وسیله ای دستشه که میخوای بگیریش اصلا زوری و یهویی از دستش نکش لجباز و جیغ جیغو میشه باارام و صحبت بگو بده مامان کم کم یادمیگیره و باارامش میده
الان چون نمیتونن منظورشونو برسونن جیغ میزنن سه سالگی هم اوج جیغ زدنشونه بهش نگو جیغ نزن نه دادبزن نه بخند منظورم اینه عکس العمل نشون نده
سرشو گرم کن
درکل باید تحمل کنیم🥲اینروزا هم هممون کم حوصله ایم خیلی سخته

اره همینه کشته منو بخدا

سوال های مرتبط