مگه درتون از بیرون باز میشه ؟ زنگ زد نگاه کن باز نکن .در رو از داخل قفل کن که پسرت هم کسی در زد باز نکنه
والا من اگه جای تو بود سر صبح میرفتم در میزدم ازش مرغ و گوشت میگرفتم میگفتم مهمان دارم وسایل ندارم خونه گفت نداریم برو داخل سر یخچال تا حساب کار بیاد دستش .
نگاه فدات شم همسایه ات داره از بی زبونیت سواستفاده می کنه یعنی چی نمی تونم بگم یا آمار داره اگه رو در رو نمی تونی بگی همین الان بهش پیام بده سلام نکردن گسرشو بهونه کن بگو شوهرم باهام دعوا کرده گفته بهتون بگم دیگه هرگز جلو در خونه ما نیاید میگه این همه وسیله دادی بعد اینجوری طلبکار هم شدن اگه بیای پسرم به باباش میگه هم آرامش رابطه منو شوهرم بخاطر خراب میشه هم تو ساختمون داد و بیداد میشه
ببین اومد ردش کن بگو ندارممممم بعدشم برو جلو درش بگو مثلا برنجم تموم شدع عوض برنج هایی ک بردی رو بده بی زحت
رو نده بهش چند سری اومد بگو ندارم تموم شده
سخت نیس ک اینکار
بهترین راهش اینه جواب آیفون ندی سرذ رفتار کنی تایم اومدنش میدونی سیم آیفون دربیار
ببخشید ولی خودت دلت نمیخواد باهاش برخوردکنی وگرنه خیلی راحت میتونی از سر بازش کنی
قفل کن در رو بگو همه رو بردی تموم شده دیگه
ببین یه بار که در زد دستت رو بزار جلو در بهشاجازه نده بیاد داخل، بگو همینجا بمون بزار ببینم دارم یا نه ،بعد بیا بگو تموم کردم
هرچی گفت داری بگو ندارم خودمم
و بهش کم محلی کن ادمای پرو پروین دیگه هرچیم خودتو بزنی ب اون راه نمیفهمن هرچی خواست اگه حتی دستتم وسیله ای ک میخواست بود جلوش بگو منم لازم دارم
والا موندم کمکم اندازه داره
دوسه بار ک نزاری ببره متوجه میشع
تقصیر خودته اجازه دادی بیاد تو خونت . نهایت میخواستی بدی خودت باید میدادی
والا خواهر چی بگم
دوراه داری یا بگو ندارم
یا شما هم برو بدتر از اون چیز میز بگیر
توهم برو خونش ازون بگیر... شاید متوجه بشه
اصلا تایپکا بالانمیان
نشون نمیده
تو روخدا راهکار بهم بدین خسته شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.