خانوما تو سن پسرم پلارژین چند سی‌سی بدم

۸ پاسخ

دو و نیم سیسی از ۱ تا ۶ سال میدن

۲.۵ سی سی بده

دو و نیم زده رو جعبه اش

من دو قطره چکان میدم

رو جعبش نوشته بیست قطره

۲ و نیم بده رو جعبه خودش هم نوشته

دو ونیم یا ۳

سه سی سی

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان رهام 💙 مامان رهام 💙 ۱۷ ماهگی