منم همینطور مامان سلین جون منم همینطور 🥲💔
ن دندونی گرفتم ن جشن تولد
اگر میتونی تو خونه یه جشن بگیر منکه فعلا نمیتونم هم ماه رمضونه همه روزه ان هم با این شرایط نمیشه
منم عزیزم تولدشم نمیخوام بگیرم تا عید
منم دخترم ۱۸ ام تولدشه میوفته تو شبای قدر حالا قراره فردا ببریمش عکاسی و فعلا تا ببینم کی تولد بگیریم برا دندونیشم فقط بردمش اتلیه و اشش و درس کردیم
دختر منم میخواد دندون دربیاره نمیتونم ببرمش آتلیه یا کاری واسش بکنم😢🙂
من برای یکسالگی پسرم بردمش اتلیه و بعدش فقط مامان بزرگاو بابا بزرگا را گفتم اومدم خونه یک جشن خیلی کوچک گرفتیم اخه اوضاع که خوب نیست از طرفی تو این سن تولد را متوجه نمیشن و شلوغی و سر صدا اذیتشون میکنه
واسه دندونی ک کاری نمیکنن ی اش درست میکنن دگ. تولدشم ی کیک بگیر واسش ببرش عکاسی تولد یسالگی حالیشون نمیشه ک
نمیدونم کجایید ،میتونید ببرید اتلیه
عزیزم تنها نیستی 😢منم نه بدنیا اومدنش فیلم دارم نه دندونیش هیچی
برا اولی هر چند کرونا بود ی کار کوچیک کردم اما این طفلی هیچی
بعدا میگیری ناراحت نباش
منم خیلی ناراحتم ماه قبل تولدش بثد نوبت اتلیه گرفتم اما مریض شد کنسل کردم. خالا برای ۱۷ اسفند گرفته بودم که بازم به خاطر جنگ کنسل شد
دقیقا تابستونم ماه گرد ۴و ۵ ماهگیش رو به خاطر جنگ نتونستم ببرم اتلیه. واقعا خدا به بچه هامون رحم کنه از وقتی دنیا اومدن هر روز دغه دغه نیاز های اولیشون رو داریم هر روز استرس
فدای سرت اوضاع اروم شد براش جشن بگیر
من کلی تدارکات دیده بودم فردا بگیرم اما شرایط نیست فعلا
اصلا ناراحت نباش
من برا دندونی فقط به فامیلای نزدیک آش دندونی دادم و برا تولدش اتلیه بردم و سه تایی کیک خریدیم تو خونه عکس گرفتیم
و خداروشکر که تولد نگرفتم براش چون دخترم حتی به دوربین توجه هم نمیکرد که عکس بگیرم
منم وقتی دخترام دندون اوردن تو شرایط سختی بود کشورمون کلی جوون از دست دادیم الانم که کلی بچه از دست دادیم اصلا نشد که جشن بگیرم براشون 🙂
واسش تو خونه تم بزن عکس بگیر گناه دارن طفلیا اولین تولدشونه اولین عیدشونه ولی ما هیچی نکردیم واسشون🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.