۵ پاسخ

تا ۲ سال سهمیه دارن بعد دوسال نه دیگه و قبل ۲ سال مادرا میگیرن دیگه مثل شیر مادر
بعضی بچه ها تا قبل ۲ سال خودشون نمیخورن

دو سالگی

دختر من هنوزم میخاد همش

مونده به بچه

بعضی ها خودشون زده میشن بعضیا بعد دوسالم میخان

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری