۲ پاسخ

من بک ماهه اینجوری هستم سر بچه قشنگ بالا مثانس تکون ک میخوره فشار میاد ب واژنم و مثانم

یوقت بچت نیاد پایین حتما برو پیش دکترت nstبده اگه انقباض داری سریع شیاف یاآمپول پروژسترون بزن

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی