مادرای زاهدانی کدوم بیمارستان میرید

۲ پاسخ

ان شاالله نبی اکرم

من رفتم بیمارستان امام علی بچه اولم بود چهل هفته و سه روز بودم گفتن از وقتت گذشته ولی درد داشتم بستری شدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری