۲ پاسخ

نبی اکرم یا پارس

من که سزارین بودم و بیمارستان نبی اکرم رفتم
راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد