مامانای مشهدی برا زایمان کدوم بیمارستان میرید؟هزینش چقدره؟د

۶ پاسخ

۱۷شهریور رایگان با بیمه تامین اجتماعی و فقط هزینه ماماهمراه دادم

عزیزم شما نمی‌خوای زایمان وی بک کنی؟

امام حسین سزارین ۲۲

من سینا بودم عالییی بود

سینا 45 تا 50

میخوام برم مهر . زنگ زدم دوقلویی با اتاق دو تخته ۶۵ تک قلو ۵۵

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی