من میخوام برم جوادالائمه اگه کسی تجربه ای از زایمان تو این بیمارستان داره بگه لطفا
شاید موسی بن جعفر شایدم بنت الهدی
ایشالله مادر
من ب احتمال زیاد برم آریا ولی هنوز از هزینه اش نمیدونم
۱۷ شهریور..دکترم زهرا موهبتی..طبیعی
موقع دخترم جواد الائمه بودم ولی الان دکترم عوض کردم و ایشونم اونجا نیس
ایندفعه میرم سینا
پاستور
من طبیعی و بیمارستان سینا
امام حسین
سزارینم
بیمارستان آریا
سزارینم میرم جوادالائمه
من 17شهریور
سزارینم میرم پاستور انشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.