سلام خانمای مشهدی برای زایمان کدوم بیمارستان میرید؟

۱۳ پاسخ

من میخوام برم جوادالائمه اگه کسی تجربه ای از زایمان تو این بیمارستان داره بگه لطفا

شاید موسی بن جعفر شایدم بنت الهدی

ایشالله مادر

من ب احتمال زیاد برم آریا ولی هنوز از هزینه اش نمیدونم

۱۷ شهریور..دکترم زهرا موهبتی..طبیعی

موقع دخترم جواد الائمه بودم ولی الان دکترم عوض کردم و ایشونم اونجا نیس
ایندفعه میرم سینا

پاستور

من طبیعی و بیمارستان سینا

امام حسین
سزارینم

بیمارستان آریا

سزارینم میرم جوادالائمه

من 17شهریور

سزارینم میرم پاستور انشاالله

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وهفتم بارداری