۵ پاسخ

۱۷شهریور میرم

رضوی
بازیرمیزی حدود 60، 70 م

من میخام بنت الهدی برم نمیدونم چقدرمیشه ب قیمتافکرمیکنم ناراحت میشم ترجیح میدم فقط ب زایمان فکرکنم شایدم برم آریا

من میرم اریا قبل عید گف ۲۶ اینا میشع بدونع اپیلادور

بیمارستان ولایت میخام برم . زایمان طبیعی با بیمه سلامت ایرانیان رایگان

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد