از کجا بفهمم نشت کیسه آب دارم با ترشح ؟

۵ پاسخ

کیسه اب نه نشت بده مثل آب رون رونه انگار ادرار بی رنگ کردی
اگه پد بذاری حالت عطسه یا سرفه بزنی اون خیس میشه
ولی ترشح حتی بی رنگ و بی بوش یک حالت لزج داره و کاملا فرق داره
تو سن بارداری شما نشت کیسه آب خیلی بعید مگر اینکه عفونت واژن درمان نشده داشته باشید و کیسه و سوراخ کنه
من چون دومین بارداریم کاملا نسبت به ابن موضوع تجربه دارم چون تو بارداری اخرم کیسه ام پاره شد و میدونم چجوری دقیقا همونه که بهت گفتم

نشت کیسه اب شبیه ادرار کردنه زیاد نیست ولی دائمی میاد

یه سنو برو کیسه آب نیست

ببین طول سرویکس چنده؟
چون من بارداری قبلیم آب ازم آمد رفتم گفت دهانه رحم باز شده و بچه نموند ولی من ۲۳ هفته بودم
دوقلو بازم تو برو چک کن زوتر بهتر

اینجوری سرکلاژت میکنن

سرویکس تو آن تی چند بود؟

پد بزار و سرفه کن نشت کیسه از ۲۷امکان داره الان ترشح هست

تو این سن بارداری نشت کیسه آب نمیگیری

سوال های مرتبط

مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری