۶ پاسخ

اره بچه منم همینه مدفوع نکرده اذیته

عزیزم چند قطره میدی بهش من گرفتم نمیدونم چقد بدم بهش

تا یک هفته اشکال نداره که دفع نکنه

بچه من که دو سه روز یبار پی پی میکنه چی بگم پس😄😄

نه من دوماه ازش استفاده کردم اتفاقا وقتی زور میزد نمیتونست دستشویی کنه بهش میدادم راحت دستشویی میکرد

قطره کولیف و کولیک ایز اصلا به بچه من نمیسازه دلدردشون بدتر میکنه انگار نمیتونه دسشویی کنه راحت

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان نی نی ناز🤍 مامان نی نی ناز🤍 ۱۱ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۴ ماهگی
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی